Benim de çok erken başladı o toplanma. Hatta gülüyordum bir yere sıkıştı totosu yine diye. Meğer kasılmaymış. Bunlar devam etti hep ama hiç acı sancı olmadı. Sonra 31. Haftada sıklığının arttığını söyleyince rahim ağzı uzunluğuna baktı ve doğum sancısı çekmişsin dedi, kısalmıştı. Erken doğum riski yüksek dedi. Birkaç gün sonra yine sık kasılma sebebiyle gece hastaneye yatışım yapıldı, 2 gün yattım. Ciğer geliştiriciler yapıldı ve ilaçlarla kontrol altına alındı. Ama benim bir sorunum da suyumun azalmış olması. Her halükarda 40 haftayı görmem mümkün değilmiş. 35+4üm şu an. Ve şu an bile kasılma sayıyorum. Devam ederse doktoruma yazacağım.🥲 tedbirli olun doktorunuza söyleyin mutlaka. Sağlıkla gelirler inşallah 🙏🏽