Ysrmls evet rapor bitince işleri çıkaracak alamazsın. 4 ay sigortanın tam yatmış olması gerekiyor ve 3 yılda 600gun prim istiyor. Ben suan aliyorum işsizlik ödeneği, geçen ay işten çıkarıldı şartları sağlıyorum diye başvurdum kabul edildi, ilk ödeme yattı bile birkac gun önce.