Derinmom kızlar böyle bir tayt bulan kullanan memnun kalan var mı ? normal taytlar göbegimin yarısında kalıyo rahat edemiyorum. Şimdiden tesekkürler.
Rabiul Derinmom e bebekten penye aldım hem yarım hem uzun ikiside çok rahat uzun olan belden ayarlanmalı tavsiye ederim
Youngmotherr Derinmom peregri marka vardı a101de onlar öyle iyi geldi ki ne parlıyor ne başka bişi doğumdan sonra yine giyiyordum sonra göbek gidince attım
Haticeburak06 Derinmom Bana güven ve bunu al😁🌸 Ayımda aldım 9 aylığım hala rahat bi şekilde giyebiliyorum bende parlak tayt sevmediğim için bunu aldım❤️
myavocado Derinmom e bebekten penye tayt aldım ben de çok rahat çok memnunum, net hatırlamıyorum ama fiyatı da aşırı uygundu, outlet mağazasından almıştım yani 50tl gibi bir şeydi, bir bakın isterseniz.
Rabiul myavocado ay bene kısayı 50 tl ye indirimden almıştım ama geçen gün uzun tayta ihtiyacım vardı aldım 200 tl ye indirimi fln bekleyemedim yani
myavocado Rabiul kısa dediğiniz yarım mi kapri gibi benim ki ondan sanırım. Boyum kısa olduğu için bana bilek boy oluyor 😅
Rabiul myavocado kapri tarzı canım benim diz kapağımın hemen altında bitiyor bide ben kurutmaya attım fark etmişmidir bilemiyorum 😆
Selinno35 Lefties’de lacivert, siyah, açık kahve renkte çizgili taytlar var. Hem çok rahat, beli sıkmıyor hem de güzel duruyor. Tavsiye ederim.