Ysrmls zaten raporlu oluyorsun o yüzden alamazsın bence canım çünkü raporlusın çalışmıyorsun. Ama rapor bitince uzatmak istersen alabilirsin. Benimde ay sonu 32 oluyorum şuan istirahat ediyorum 5 günlük rapor verdi doktorum asgari ücret gözüktüğü için sistemde 1.300 küsür yatıyor