Yaseminisanur Merhaba hanımlar 11.haftalik gebişim bugün randevuma gittim sag kasigimda ağrım olduğunu söyledim dr.keseninde kasıldığını söyledi ultrason da gördüm de. yeterince su içmiyorum stres falan bana magosit yazdı kullanan var mı 🤢