Kızlar devlette kontrollü ilerliyorum doktorumdan aslında memnunum ama bi sorun olursa ve sezeryana yönlenirsem kan bankası yokmuş sevk ediyolarmış vs. Bu durum beni tedirgin etti 30 haftalıkken Aytakın hanıma gitsem geç kalmış olur muyum ya? Nasıl biri? Negatif yorum pek okumadım hakkında.