Ebrumit bende de bu durum var,sağlık ocağında gebelik izlemi için gittim idrar tahlilimde enfeksiyon değerim yüksek çıktı.Bugun kendi doktoruma gittim aşağıda baskı ve batma oluyor dedim enfeksiyondandir dedi.Tek kullanımlık şase verdi.İdrar kültürü testi yaptırdım sonucu 2-3gune anca çıkarmış sonuç kötü gelirse antibiyotik yazacağım dedi.Bence ihmal etmeyin.Bebegimin gelişimi iyi ancak enfeksiyon erken doğuma sebep olabiliyormuş.Siz de bir idrar testi yaptırın bence.Ben 30.haftamdayim