brnaksyince 34 haftalık hamileyim, vajina kemiğin de ağrı oluyor, yürürken, yatakta sağa sola dönerken. Bu durumu yaşayan var mı ?
iremd-1798 brnaksyince 4 hafta falan bu durumu yaşadım benim erken başladı şuan 30. Haftamdayım. Şuan azaldı. Bebek baskı yaptığı için büyüdüğü için ve normal doğuma hazırlıyor kendini ondan oluyor dediler. Rabbim sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin ❤️
Zeyyno_ brnaksyince Ayy o bendede oluyor ya ama DHA 24haftalligiz neden oluyor anlamıyorum sürekli olarak değil ama oluyor
s_koc brnaksyince 30. Haftadayım 20 li haftalardan beri var sizinki cok normal daha da ileridesiniz bebek baskı yaptıgından pelvik taban agrısı diyorlar yatakta sağdan sola döneniyorum ben de
brnaksyince iremd-1798 bende de ara ara oluyordu fakat bugün iyice arttı yürümekte çok zorlanıyorum 🥲 zaman da azaldı tabi 4 hafta kadar kaldı muhtemelen doğuma hazırlık yapıyordur 🥰
iremd-1798 brnaksyince ayyy canın yanıypr anlıyorum da çok az kalmış heyecan dorukta 😍 bende zaman hızlı geçsin sağlıkla kavuşayım diye bakıyorum ☺️
myangelson brnaksyince doktorunuza söyleyin muhtemelen magnezyum verir. Benim erken haftada başladı kullandım çok iyi gelmişti
brnaksyince Zeyyno_ bende de daha erken aylar da çok ayak üstü kalınca yürüyünce oluyordu fakat şu son bir haftadır yatakta dönemez oldum. Bazen ani hareket edince canım o kadar yanıyor kiii 🥲
brnaksyince iremd-1798 inşallah hepimiz bir an önce sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize. Kocaman aylar geçti inanın son haftalar geçmek bilmiyor 😊🫠 hem ağrısı çok fazla hemde stresi🫣
Zeyyno_ brnaksyince Benm ikinci gebeligim ilkinde son aylarda olmuştu o da bebek büyüdükçe aşağı baskı yaptığı için diye biliyorum bunda sanki erken başladı ve o ağrı oldukça ayağıma kramplarda giriyor geçen gün bankaya kdr gidip geldim iki gün bacaklarım ağrıyordu
brnaksyince s_koc magnezyum iyi geliyormuş 🥰 bende 20li haftalar da başladı ama bu kadar acı vermiyordu hatta hiç doktoruma sormak aklıma bile gelmedi ama son zamanlarda inanılmaz zor 🫣 iki adım atıp ani hareket edince bile aklımı alıyor o sancı yatakta dönmeyi hiç saymıyorum 🫣🫣
buseyusuf27 brnaksyince bnmde vaesı 20lı haftqdan ıtıbaren doktor magnezyum verdı sukur gecti gece donerken agrıyo kemıklerım oda acaba kanala mı gırdj djye dusundm ama daha erken 28haftaym ılk kızımda 35de grdi kanala gece 3 cıvarıydı şimdi oğlum nzman gırer blmem hayrlısı oyuzden doktorla gorusup bı magnezyum alın derm
Bebekayik brnaksyince 31 haftadayım bende benimde çok fena ayağa kalkarken özellikle o kadar çok ağrıyo ki canım çıkıyo sanki kemiklerim kırılmış gibi 😢