Deryaaa2809 Esrabyndr Bende 17 yim hiç bir şey hissetmiyorum ya ne karnımda bir ağrı ne bir kasık ağrısı sıfır yani :/
perihankrkya Esrabyndr ilk gebeliğimde 16.haftamda hissetmiştim simdi ikinciye hamileyim 16+3um beklemedeyim hissedecekmiyim diye artik hissetmek istiyorum😀
Gmom Karanfil19 dalgalanma gibi hissettim ilk başta ama bağırsak hareketinden çok farklıydı sonra pıt pıt tekme hissettim. O günden beri her gün hissediyoeum. Pıt pıt kalp atışı gibi bişey değil ama ritmik değil ya da seyirme gibi değil