Alone Sumeyyemsi canım 4. Haftamda (beta hcg 700lerdeyken) alttan keseyi gördük. Haftaya da üstten görünür gel tekrar dediler ama bilmiyorum haftaya tekrar gideceğim
Akdere_44 Her annede durum farklı olabiliyor. Bazısı 5. Haftada keseyi görüp kalp atışını duyarken bazısı 8. Haftada duyar.
Akdere_44 Ben 15 gün önce gittim beta 470 olduğu halde goremedim keseyi 2 gün sonra tekrar gideceğim bakalım neler var
KurabiyeninAnnesi123 Akdere_44 cok erken gitmişsn ztn cnm 3000 de kese görünüyor gitsen de vajinal yolla bi ihtimal görüle bilir