Merhaba hanımlar nasılsınız.Bebek için neler aldınız.Ben 3. Evladıma hamileyim 1 kız 5 yaş 1 erkek 3 yaş 😀 birde Ahmet taha’m olacak rabbimin izniyle.Çocuk kıyafetleri o kadar uçmuş ki valla İndirim bile beni şaşırtıyor 🙈 Salı pazarına gittim bugün cakranın defactonun Lcw nın çok güzel kıyafetlerini saten birini var ordan baya şey aldım parça 80 tl idi ve mağazada ki aynı üründü size de bilgi olsun diye paylaşmak istedim.