Sinem-izgi yigitmom_ bilmiyorum ki benim SGK yok analık hakkı indiriminden yararlanacaksın artık muayene ve tüm işlemlerde dedi eşim 700 mu 750 li mi ne vermiş 1100 den
yigitmom_ Sinem-izgi çok iyiymiş bende bir araştırayım bu arada ben henüz doğum ücretini sormadım 16 haftalığım senin bir bilgim var mı?
Sinem-izgi yigitmom_ 14,500 15 arası diyolar bende daha sormadım ay geçen sene 6 bin di 😂ekstradan 1 hafta kendi isteğimle kaldım ücret ödeyerek bende bu sefer soracam indirim yaparlar heralde 2 senedir hep o hastanedeyim
alparslan21 aslannezire evet bebeğin detaylısına bile kendisi baktı sıkıntı görmediğim sürece ben hastalarımı göndermiyorum dedi . Gereksiz tahlil felan istemiyor .
Ah-sen Sinem-izgi bı arkadaşım bowerde ebe doğumu istemişti doktor girmiyo o zamn doğuma ebe doğumu olduğu içinde uygun oluyoms fiyatı. Acaba bağlarda öyle bır sey var midir
yigitmom_ Sinem-izgi bende ilk oglumda ve bu gebeligimde yine Mahmut hocada doğum yapacam inşallah indirim yapar
Eslem2112 alparslan21 Ömer hoca çok iyi bir doktor ama sekreterleri tam bir fiyasko devletteki hemşirelerden beter
Eslem2112 alparslan21 Genesis iki ay önce 12 bin istiyorlardi canım ama doktorun o gün yoksa yada izindeyse başka doktor giriyormuş eğer illaki doktorunu cagiracaksan ek olarak 2 bin TL veriyorsun
Berivanznr Aselmom21_ Veyis hocadan gerçekten memnunmusun ? İlk gebeliğim Bağlar Hastanesi’ne gidiyorum sürekli 33 haftalık oldum ismini vermiyecem gittiğim doktor son gittiğimizde ters yaptı ilgilenmedi bende Veyis hocaya gideyim dedim ama kararsızım kızlar fikir verin