1palyaco Bebeğim çok sık hıçkırıyor günde en az iki üç kez oluyor resmen . 4 5dk sürüyor .Bu durumu yaşayan var mı? Normal midir ? Doktora da gidince soracağım ama randevuma 1hafta var oyüzden sizlere sormak istedim .
eceyc314 1palyaco normal bir durum. Benim kızım bazen 5-6 kere hıçkırıyor. Oğlumda çok hıçkırırdı😊 ciğer gelişimi için iyi bir şey hıçkırması. Diyafram egzersizi oluyor. Birde yutkunma, sindirimi vs iyi olduğuna işaret.
Sadeceanne2 1palyaco normal ve çok iyi bir belirti aslında bu şekilde solunum için alıştırma yapıyor bebiş o yüzden korkmana gerek yok
Rabiul 1palyaco ay ben hiç hissetmedim hıçkırığını yada ara sıra kalp atışı gibi olmuştu ama hıçkırığa benzetemedim ben o yüzden aldırış etmedim. 😆
Damlaozzz 1palyaco Hıçkırması normal hatta iyi birşey diye izlemiştim bir videoda. Bendede oluyor günde 2-3 kere ☺️