Fatma-Zehra-gunes- Hanımlar bebeğin hareketini bu haftalarda göbek deliğinin altında kasığa yakın mı hissediyorsunuz
Eliyuss Fatma-Zehra-gunes- 19. Haftadayim . Gobek deliğimin çok altında hissediyordum. Bugün kontrolüm vardı ve gerçekten de asagidaymis . Ve yer de değiştirir dedi doktorum
neslsah-1 Fatma-Zehra-gunes- bebeğimin eşi aşağıda bebeğimi karın boşluğumun hemen orda hissediyorm normalmi bilmiyorm
Fatma-Zehra-gunes- Selothatun uygulamada göbek deliğine ulaşmak üzere yazılmış bende oralarda hissediyorum
Fatma-Zehra-gunes- Gizemanil1 cevap için teşekkür ederim bende dedim acaba aşağıda olması normal mi biraz yukarda mı olmalıydı
Mrvtrk İlk 15.haftada hissettim göbek deliğimin 2 parmak altında. Suan 18+4 biraz daha göbek deliğime yakın hissediyorum
Anneyim9196 Benimde bugün kontrolüm vardi benimde aynı sıkıntım var çok istirahat etmen gerekiyo asla ağır iş yapmamalisin dedi bebegin esibcok aşağıda dedi bakalm nolcak ilerleyen zamanlarda inslalab yer degsiir
nazel123 Ordada hissediyorum ama değişiyor hareket ettikçe bazen sağ yada sol tarafta da oluyor en son doktor kontrolümde tam ortadaydı göbek deliğinin hemen altında ama doktor herhangi birşey söylemedi