buse76 Kızlar dün sabah beta verdim sağlık ocağında daha düşmedi e nabiza sağlık ocağıni aradım bilgi vermiyoruz diyolar sat 11 Nisan bat 6 7 Mayıs ama olmadım daha adet çok merak ediyorum çatlamak üzereyim eşime de demedim
Selothatun buse76 ben küçük bir ilçede yaşıyorum. Yakınımda 1 tane hastane olduğu için direk hastanenin web sitesinden laboratuvar sonuçlarına girip bakmıştım
tgbmerve buse76 kan verirken hemşireye söyleyin , ben netten bakacağım barkodun birini veriyorlar. www.hsl diye bir adres yazıyor üzerinde vatandaş girişine girip TC ve ordaki barkod ile , sonucu öğleden sonra yada ertesi gün sabaha ogreniyorusnjz
buse76 momofmychildren sağlık ocağı yakın evet ama ben düşer su saatte düşer diye bekledim sabah gitmeyi düşünüyorum eğer düşmezse
buse76 tgbmerve işte ben onu almadım aklıma gelmedi 4 gibi düşer dedi doktor daha düşecek iki gün oldu
tgbmerve buse76 tüh , aynı gün sisteme düşüyor ama ertesi gün e devlete düşüyor , Dr teli varsa arayın onlar sistemden gorur
Aleynaceyhannnn buse76 benim de sağlık ocağında verdiğim test sonucum 3.gün öğlen sisteme düşmüştü sizin de yarın düşer bence
buse76 Naviber anladım yarın düşmezse gitcem ama az bir leke gelmiş önlem için ped koymuştum çok az anlamadım neden