Elifyarenaydemir Arkadaşlar cinsiyeti öğrendim kızmış erkek dendi hep kese o bu ama kız çıktı sizce hangisi isim olarak iyi
FatmaNur2525 Elifyarenaydemir benimde bebeğimin cinsiyetine kız dendi ve taa nişanlıyken eşimle karar vermiştik bir kızımız olursa ismini Asel mina koyacağız diye
Elifyarenaydemir Kubra9090 evet demiştiniz zaten ilk 4 ay o mide bulantılarından anlamıştım ama karnım sivri 😂
aogoya Kubra9090 Ayyyy ilk defa meraklıyım ay sonunu bekleyemiyorum ama bir türlü birini yakalayamadım şurda kız mı erkek mi diye sormak için 😂😂 Bi bakarmısınnnn
Kubra9090 Elifyarenaydemir Evet canım benim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲 her hamilelik aynı olmuyor 🤭
ealifyy @Kubra9090 benim bebeğimin cinsiyetine de bakar mısınız 🫠  Banada bakar mısınız lütfen her bakan erkek dedi 🥰