Kızlar bu durum nasıl anlatılır bilmiyorum ama vajina girişinde bebek hareket ettikçe sanki ittiriyor gibi hissediyorum o arada bi baskı oluyor bu normal bir durum mu doktora sormayı unuttum mesaj da atmadım yaşayanlar varsa demek istediğimi anlamıştır😅😅🙈sanki bebek çok aşşağıda doğdu doğacak hissi oluyor