Bestlak damla yazısı görmekten gına geldi iksir muamelesi yapılacak kadar bir şey de değil ama belli ki bir kulaktan kulağa bir popülerlik yakalamış bu ilaç. Öncelikle bestlak damla önermiyorum, rezene de önermiyorum nasılsa biri gelir rezene yazar ben peşin peşin söyleyeyim 😅 pompa bebek emiyor gibi talep oluşturduğu için sütü kontrolsüz arttırabiliyor
Bu da ikincil bir sürü sorunu beraberinde getiriyor. Pompa alacaksanız ilk tercihiniz manuel olanlar olsun. Hastaneye pompa götürmenize kesinlikle gerek yok. Ve en önemlisi SEZERYANDAN SONRA HEMEN SÜT GELMİYORMUŞ durumu bir efsanedir. Sütü inmeyen olabilir mi evet olabilir ancak bunların sebepleri bireysel değerlendirilir. Böyle bir genellemeyle daha ortada bebek bile yokken baştan kendi kendinize emzirmenize engel vuruyorsunuz🫠