e_blue_sky_a Babyy_1 sabah öğle akşam yemen gerek. Örneğin sabah ağzına ilk lokmayı attığın an saati 1saat sonrasına kurmalisin tokluk ölçmek için. Yoksa doğru sonuç alamasın
Babyy_1 e_blue_sky_a O şekilde yapıyorum zaten. Şeker ölçümünü de öyle vermiştim sıkıntı yoktu ama şimdi yüksek