32 haftalığız çalışabilir raporu almak için doktora gittim
Baş aşağı pozisyonda dedi
Nst de gir öyle verelim dedi
Nst de kalbi zor duyuldu pozisyon dan dolayı
Baş aşağı olması normal sanırım
Doktor herşeye iyi dedi
2 hafta sonra çağırdı tekrardan nst için
Sanırım artık 2 haftada bi Nst koyacak beni