Kader_25 Kızlar 39+4 haftalık hamileyim karnımda bıçak saplanır gibi bir ağrı var bir ishal var afedersiniz ama sizce hemen doktora mı gitmeliyim yoksa yarın sabah zaten kontrole gideceğim o zaman mı demeliyim.
Kader_25 yagmurrrra Bu ikinci gebeliğim normal ilerliyoruz ama ilkinde böyle bir agrı yaşamadım hiç kızım 40+2 de gelmişti acaba bir nedenden dolayı mı böyle bı agrı var anlamadım ki 2 gündür bu ağrıyı çekiyorum