Teacherblue Esrashshshssh hiç bilmiyorum. Ama ağrın oldu mu nasılsın sanırsam akıntıyı normal karşılıyorlar
Baltanem Hamileliğin sonlarına doğru olmuştu bende de doktor önemli değil demişti göğsünü çok sıkma dokunma bir sorun olmuyor bazen gece uyurken üstüm ıslanırdı Bazense sadece damlalar şeklinde gelirdi
Baltanem Esrashshshssh normal dediydi bana kızım doğdu bir sorun yaşamadım emzirmede sütüm iyiydi şükür