Ozge161616 Merhabalar. Ben 7+0 da usg çekindim ve kalp atışlarını duyduk ama doktor kalp atışı biraz zayıf dedi ve keseye göre büyük görünüyor dedi. Böyle bir şey yaşayıp normale dönen var mı acaba. 7+0 dayken usg görüntüm de fotoğraftaki gibi
132025 Ozge161616 malesef benimde olumsuz deneyimim var kese küçük kalıp bebek büyüdüğü için kalbi duruyo 8 haftalıktı öğrendiğimde kahverengi kanamam ve kasıklarımda ağrı olmuştu kürtaj olmuştum bu arada 3 kere bebek kaybettim bazen de hiç belirti vermeye biliyor kalp durması
kubccc61 sizi üzmek istemem tabi her gebelik bir değil ama benim en son böyleydi kesesi küçüktü belki yakalar dedi doktor ama 9.haftada kalbi durdu maalesef ama şimdi tekrar gebeyim .
kubccc61 Ozge161616 kanamam başladı canım sonra parça düştü anladım zaten gittiğini acilden yatışım yapıldı kürtaj oldum . O düşen parçayı götürmem gerekiyormuş patoloji için ama o an düşünemedim tabi de genetik diyip geçtiler
simge201 132025 bebeğin kalbi durduğunda mide bulantısı devam edeiyormu acaba. Çoğu yerde bebeğin kalbi durduğunda mide bulantısı da kesiliyor yazmış
132025 simge201 iki kaybımda bulantım yoktu muhtemelen sağlıksız oldukları için bulantım olmadı üçüncü kaybettiğimde bulantım vardı mide bulantım baya azalmıştı ve göğüslerim inmişti ondan şüphelenmiştim