Nisaiste olabilir bende mağazada son kalanı almıştım bir yıl önce. Puseti Port bebesi diğer arabalara göre daha geniş ve büyük . Birde zamanla kullanınca tekerlekleri gitmiyo gibi oluyo onuda biz yaglayarak çözdük. Ben çok severek sürüyorum pazara bile gittim sepeti baya yük taşıyo . Sadece şu tutma kolu varya orası bana pek sağlam gelmedi bişey asmıyorum oraya. Tekerleklerş de büyük ya çocuğu asla sarsmıyor