Evinuuu Nergislyssa ağrım falan yok ama bazısında 32.haftada başlamışlar benim ilk gebelik nasıl bişey merak ediyroum 😂su an 29.haftamdayim
Evinuuu yeschef-13 belki siz bilirsiniz benim 29 hafta ama pıt pıt yapıyor bebek karnimda ama sanki tam vajinanın üstünden geliyor pıt pıt sesi başı aşağı mi oluyor yani hiçbir fikrim yok ilk gebeliğim
Ozgednc Evinuuu benimde ağrım vs yok ama bugün devlet Hastanesi’ne gittim 32+1haftaligiz nstye girdik
Evinuuu Evinuuu bende 29.haftadayim hickiriklairni da çok aşağıda hissediyorum ilk gebeliğim çokça heyecan ,😍
yeschef-13 Evinuuu benim bebeğim doğum pozisyonunda bende bazen karında bazen vajinada hissediyorum o ellerine ayaklarına göre değişiyor anca ultrasonla anlaşılır
6hilal_akin1 Evinuuu beni de 32.haftada nstye cagırdı doktorum ama alt karın bölgem de ağrım var normal mi acaba
Evinuuu 6hilal_akin1 ben de de vardı söyledim yalancı sancilarin başlamış dinlenince geçiyorsa problem yok dedi
ebru1221_ Kızlar kaçıncı haftada göbek hizasında hissetmeye başladınız. Benim 22+5 haftalık hala dikiş hizamda hissediyorum hareketlerini yukarı çıkmadı daha