Kızlar bu zamana kadar gayet iyiydim hatta hamilelikte hormonlarıma yenik düşmedim gayet güzel geçiyor diye seviniyordum ama son 3-4 gündür sürekli ağlayasım var. Her şeyi kafama takıyorum. Heyecanlı hazırlıklarım durdu resmen. Hevesle bir şeyler yapamıyorum. Kendimi iyi hissetmiyorum. Bebişin ismine bile net bi şekilde karar veremedik elim ayağıma dolanması gerekirken ben bi koltukta sürekli ağlamaklıyım. Hiç böyle bir insan değildim. Benim gibi hisseden var mı? Bu durum düzelir mi? Doğumdan sonra daha da kötü olurum diye korkuyorum