Herkese merhabalar. Son adet tarihimin ilk günü 30 Mart.
Ben 30 nisanda kan testi verdim.
Betam 7 çıktı.
Bir sonraki gün tekrar verdim bu sefer 14 çıktı.
Tam bir hafta sonra bugün tekrar verdim 600 çıktı.
Adet tarihime göre 5 haftalık olmam lazım fakat doktor geç döllenme olabilir dedi ve keseyi henüz göremedi.
Sizce beta artışım nasıl?
Aynı durumu yaşayan var mı?