Zhrn Merhaba hanımlar bugün seker yüklemesi yaptırdım. Aclik 101 di ogtt 1. Saat 196 2. Saat 154 çıktı. Seker varmi yokmu bilen varsa bakabilir mi
Zhrn myangelson devletteki doktorum bir sonraki kontrolde bakarız sonuca dedi ya i 1 ay sonra ama yarin özel de bir doktora giderim artık bekleyemem 1 ay
Aysemm44 Zhrn Şuan ölcü yapıyorum sabah öğlen akşam İlaç verdi onunla düşüyor şuan sonuçlarım Sabah tokluk 92 akşam 110 Gayet iyi dedi tam istedikleri sonuç yinede devam et ilaca dedi doğuma kadar
Zhrn Momybaby tabi ki 1 ay da dikkwt etmem gerekir o yuzden beklemiycem özel de bi doktora randevu aldım yarın için
Aysemm44 Zhrn İlk oğlumda insülin kullanmıştım 3 tane Şimdi sadece ilaç yazdı doğuma az kaldı zaten ilaçla devam edelim dedi Arkadaşımda benle aynı haftada ama ona insülin yazdı 2 tane