Tazeanne03 Merhaba 9+2 haftadayım cuma gününden beri kan geliyor acile gidiyoruz kalp atışını dinliyoruz doktor bişey yok diyor ama kan durmuyor böyle bir şey yaşayan bilgisi olan var mı çok tedirgin oluyorum
myavocado Tazeanne03 doktor bir şey yok mu dedi kanama varken, progesteron, istirahat filan vermedi mi
myavocado Tazeanne03 ilacınızı düze li kullanıp bol bol dinlenin, doktorunuz zaten bişey yok dememiş ki gerekli müdahaleleri yapmış, inşallah kısa zamanda hallolur 🙏
Tazeanne03 myavocado inşallah ben bişey yok dedi derken ilaç vermedi demedim sadece ilaca rağmen kesilmiyor