4ysegulec Doktorum bana bir şey olmaz kullanılabilir ama yine de kullanma ne olur ne olmaz demişti. Bırakmıştım kullanmayı sonda yanmam falan tekrar başladı doktoru dinlemeyip kullanmaya devam ettim iyi ki de etmişim çok iyi geliyor.