hatseum12 benim işim çok yoğun ve stresli idi, yaşım da 36, hemileligi öğrendiğimde hemen konuştum, 6-7. haftalarda bıraktım. Hamilelik sürecini yaşımdan dolayı riske atmak istemedim çünkü çalışma şeklim kaldırılacak gibi değildi. İki yaşı dolana kadar da aktif olarak da çalışmayacağim gibi duruyor. Ama şöyle bir avantajim oldu açıkçası, evden de yürütebilecegim bir işim var, az da olsa o şekilde iş aliyorum, eşim de aynı mesleği yaptığı için yoğun dönemlerinde ona yardım ediyorum filan derken tamamen soyutlanıp eve kapanmış olmadım. Çok çok kişisel bir karar, bir de tabi günün şartlarında maddi boyutu da, bebek ile artacak masrafları da düşünmek lazım ne öneri versem bilemedim o yüzden inşallah hakkinizda hayırlı olana karar verirsiniz.