amine4444 güzel anneler kaçıncı haftaya kadar ev temizliği yapabiliyorsunuz acaba ben 32 haftalıgım şuan cok iyiyim işimi görüyorum ne zaman zorlanmaya başlarım acaba ona göre işleri ayarlamaya çalışıcam
Fatma44 amine4444 37+4deyiz hâlâ yapıyorum yapmak zorundayim yardımcı olacak kimsem yok evde çocukta olunca
annelik_4 amine4444 34.haftada yaptım keşke daha önce yapsaydım diyordum kizkardesim olmasa hepsini eşim yapardı eğilip kalkmaktan bsyleri silmekte çok yoruluyordum ağrılarım oluyordu ben pek yapamadım tarif ettim eşimle kizkardesim yapti
mystery00 amine4444 37+4 üm günlük iş harici bişey yapamıyorum yaa çokk ağrım var bacaklarımın üstüne basamıyorum topal gibii yürüyorum 😂artık doğunca güzel bi detaylıca girerim temizliğe 😬
Serendipity16 amine4444 bunun bence haftayla pek alakası yok ben o haftalarda daha ağırdım mesela yerimden zor kalkıyordum ama şu an daha rahatım 38’e giricem kendinizi iyi hissettiğiniz zaman yapabilirsiniz