Arkadaşlarım ben 14.6 günlük gebyim ve sabahtan beridir midem bulanıyor kusmak istiyorum ama kusamıyorum şişliğim çok karnımda kasıklarım ağrıyor ayağa bile kalmak istemiyorum kanam felan yok şükürler olsun ama mide bulantısı beni mahvediyor ve kasık ağrılarım acile gitsem bişi yaparlarmı korkuyorum da gitmeye daha. Bebegim 14 haftalık ve serum felan taksalar zarar olmaz değil mi arkadaşlar 😫 Ağrımda çok mide bulantımda bişi olurmki