yavrusincabim1807 Kzılar bu haftadan sonra dönermi bebek normal istiyordum ama dönmezse sezeryan olacak mecbur 😞
Serendipity16 yavrusincabim1807 37+2’de gittim maalesef benimde tersti dönmemişti sezaryen günü aldım 36’da gittiğimde doktor artık düşük ihtimal demişti zaten yine de 39’a kadar beklicez son kez bakılacak dönmemişse 16 mayısta sezaryen olucam 39+1’de
crnkrts yavrusincabim1807 üzmek istemem sizi ama o haftadan sonra dönmüyor. Bende 38 de makat geliş plesanta previa olarak doğum yaptım.
Serendipity16 yavrusincabim1807 bende çok istiyordum ama nasip değilmiş ben hep nasıl hayırlısıyla öyle olsun diye dua ettim demek ki böylesi hayırlı normal diye gidip sezaryene de dönebilirdik üzülmeyin önemli olan sağlıkla kucağımıza almak