Kbrbydk Busra_27_34_ ayyy çok hoş çok beğendim♥️ismiyle yaşasın 🥰ikinci kızımı bekliyorum. Oğlum olsaydı Zeyd Ali olmasını istiyordum adının 🫶sağlıkla gelsin😍Bizimki sıradan bir hastane çıkışı o yüzden paylaşmıyorum😁
Busra_27_34_ Kbrbydk teşekkür ederim canm benim sağlıcakla gelsin bebişler❤️bende Zeyd olması çok direttim çok güzel bir isim 💙
Busra_27_34_ Sadeceanne2 😁😁😁hemen bir arayışa girelim bende çok aradım temmuz için en uygun olan buydu birleşince parçalar çok güzel oldu çok beğendim 💙
Busra_27_34_ annelik_4 evet büyük duruyor Bende küçük yaptirmayi düşünmüyorum ilerisi için 😊 kırlent tarzı genelde onlarda çok tatlı duruyor
myangelson Busra_27_34_ ayy bunlar neeee bayıldım 😍 Rabbim bana da böyle hazırlık yapmayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🧡🧡 bebisiniz sağlıkla gelsin sağlıkla giysin inşallah 🤲🏻😍
Biranne_64 Busra_27_34_ teşekkür ederim girdim linke ama bir tık pahalıymış gerçi parasını hakkediyor çok güzel Allah sağ salim kucağıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Busra_27_34_ Biranne_64 evet biraz maliyetli ama şuan zaten sıradan hastane çıkışları da aman iyisi olsun dersen 400/500 liradan başlıyor Allah’tan biraz değdi de içim rahat 🤣 teşekkür ederiz canm 💙