Vldnkpln dilarasrbstkonakta tugba hanima gidiyorum ben beyhekimde sevilay hanim normal dogummisteyenler icin birebir
Edaannee Vldnkpln annem Tuğba hanım demişti yakinimizin doktoru gayet iyi davraniyomus anlat anlat bitiremediler de
Vldnkpln Edaannee hangi tugba hangi hastanede bende memnunum ama sevilay hanim da gercekten cok iyi instagramdan takip edebilirsin sevilay bozkurt diye sezeryan dusunuyorsan pek yaptirmiyor genelde normal dogum takip ediyor hastalarini
Papaty Edaannee hayır canım değiştirebilirsin ben çok memnunum doktorumdan oyüzden değişmeyi düşünmüyorum