Nergislyssa dr la görüştüm erken doğum riski oldu için çalışabilire cevıremeyız dedi muhasebeci doğum parası tam yatması açısından öyle dedi ama be alaka anlamadım çaısabılr raporla çalışamaz rapor arasında parasal fark öyle de böyle de ben zaten çalışamıcam😔