Kızlar selam. Geçenlerde yine buna benzer post açtım ama meraktan çıldıracağım yarın saat 15 te randevum var ama ben yazmadan tecrübeli anne olanlara sormak istiyorum. 2nci gebeliğim bu benim ama hiç belirti yok 2 kez muayene oldum. İlkinde 6+2ydi kalp atışı yoktu ve ben endişelenmedim. Çok az var dedi Dr ama idrar sıkışık gel dedi. Diğer 2nci randevum da bebeğim hiç ilerlememiş ve 6+3 tü ve yine karnımdan duymadı vajinal baktı yine çok az dıydu ve progrstan ve ecopririn verdi. Kullandım halada devam ediyorum. Ama ecopirini bıraktım kahverengi akıntılar geldi . Ama öncesinde çok az kanamam geldiği için bıraktm Dr öyle dedi . Bu gidişimde bebeğimin 8 haftalık olması gerek ama bende bir belirti bile yok. 😔🤲 ben çok mutsuzum ve kötü hissediyorum bebeğimin kalbinin durduğunu hissediyorum. Sizler aranızda böyle yaşayan olup daha sonra kalp atışı duyan sağlıklı bir gebelik geçiren varmı. Ben boşuna mı endişe ediyorum. Kız kardeşim hemşire gittiğim hastanede ama onada sordukça oda abla yeter falan diyor çok darladım onuda. Nolur yardıöcı olun ben çok mutsuzum.. 😔🤲