Serra19 özel de mi devlette mi doğum yaptıniz. Doğumu denk gelen ebeleri yaptırdı herhangi bi doktor mu girdi. İkinci gözüm için kiloya göre güzel bı doğum yapmışsınız dikişsiz kesisiz masaallah. Sağlıkla büyütün. Ay bende 3. Bebeğe hamileyim bende dikişsiz doğum yaparmiyim ki 🙈🙈 inşaallah