Arzumm canım ankara da mehmet erdem ve ahmet erdem var tüp bebek merkezleri var ayni zamanda gazi üni de prof. Ablamgil yaptırdı şimdi ikizleri var . Hrr doktora güvenilmio malesef ama bu doktor çok anlayişlilar ablamgil mehmet beye gitti ikisi de iyi tabiki ama imkaniniz varsa bence gidiş geliş yapabilirsinix ablamda yozgattan gidiş geliş yaptılar . Şimdi ablamin arkadasininda olmuo o da istanbuldan gidiş geliş yapıolar. Rabbim inşallah bunlara gerek kalmadan hayirli bi evlat nasip eder tez zamanda 😘