Kbrcan0033 Hasretkaraca evet benmkide sabah, akşam mutlaka hickiriyo ya buna bile tedirgin oluyorum rahatsız oluyo mu diye annelik duyguus gerçekten çok farklı bı şey 32 haftalığız bizde 😍
sinemdengiz Benim kızım da hıçkırık delisi resmen aşığım bu hallerine ve çok özleyeceğime eminim. Hep gülüyorum o hıçkırırken hoşuma gidiyo. Geçenlerde bi tanıdığım doğduktan sonra da çok hıçkırıklı olucağını söylemişti çünkü kendi kızı da öyle şuan😂
Aleyna_01 Birde hıçkırırken sığamamaları yokmu hem hıçkırıyor hem ayağını gezdiriyor karnımda veya kıpır kıpır Bi yerleşemiyor 😅