Berraymom Eloalp bi kız bi erkek deniliyor kafam karıştı artık cuma günü muaynem var 21.haftadada detaylı var.12.haftada detaylı kız dedi 18.hafta erkek denildi özeller di her ikiside
Nisa-72 Eloalp 16+3 bizimde. 13 haftalıkken kız dendi , bir daha gittiğimde tekrar soracağım net olsun.
Glhnmsrr 17+3 üz, 13 haftalıkken 2 ayrı doktor kız dedi. çok sevindik. yarın tekrar randevumuz var kesinleşirse kızımızın ismi Gülce olacak :)