Teonam Dml_bgrc ay yarın bana da kız desin 🙈 evlat ayrımı olmaz asla sağlıklı olsun tabi ama kız çok istiyorum bende size kaçıncı hafta da dedi kız diye
Fidankoc Bnde 20 temmuz salı günü ikili taramaya giricem Insallh öğrenirim bnde hepimizin bebisleri saqlicakla doğsunlar insallh🙏