Alyadefne canım öyle durumda çok gerekli değil. Ancak yine de ilk 6 ay için stokta süt olması insanı kafa olarakta rahatlatıyor. Hasta olur emmek istemez vs bu gibi durumlarda en azından sütünü çıkarıp doyurabilirsin. 5 aydan sonra çok gerekli olmuyor bence. Ek gıdaya geçince stoklanmış sütü içmedi benim kızım. Sütün içeriği çocuğa göre değiştiği için ileri aylarda önceden depolananları içmek istemedi. Zaten doktorumda 4.ayda bitirmemi söylemişti. Ek gıdayla istemeyeceğini önceden söyledi aynen de öyle oldu.