Elifaykkac 20 li haftalarda da vardı sırt ağrım ama şuan ki yaşadığım sırt ve bel ağrısına bakınca o haftadakiler sinek ısırığıymış diyorum umarım en kısa sürede geçer muz yediğimde iyi geliyordu o zamanlar bana bi deneyin isterseniz sağlıkla gelsin bebiş 🌸❤️