Ben de 23 haftaligim. Akintim seffaf renksiz kokusuz kaşıntı yok ona ragmen bile enfeksiyon çıktı tesadüfen yaptirdigim testte. Monurol verdi. Gecti mi bilmiyorum. P.tesi seker yuklemem var tam 24. Hafta olcaz. Tekrar idrar vercem insallah gecmistir.