Acil sezeryan oldum 2019’da ilkten önlük giydirip sonda taktılar sonra oturdum anestezici belimden iğne yaptı ve belden aşşağım komple uyuştu daha sonra ameliyat başladı hiç birşey hissetmiyorsun zaten ağrı sızı vs sonra oğluşum dünyaya geldi dikiş attılar normal odaya çıktım yine serum falan takılı devam ediyor zaten kum torbası vardı dikişlerin üzerinde 2-3 kere hemşire gelip orayı bastırıp pis kan diyorlarmış sanırım onu çıkarttı ama bu dediğimi de her doktor her hastane yapmıyor sanırım 3-4 saat sonra uyuşukluk geçince yürümen gerek tabi saati kişiden kişiye değişebilir ameliyattan sonra ilk ayağı kalkman dikişlerden dolayı zor oldu benim ama yürüdükçe açılıyorsun 🙂 hiç korkmana gerek yok