15+3 ❣️ dr.um kıza benziyor dedi, hayırlı vr sağlıklı olmasından sonra kız istiyordum, nasipse pazartesi net öğreneceğiz. Benim 2. Gebeliğim ilki de kız ondan kalanları kullanacak. Ama şuan 1 adet hastane çıkışı, kalın ve nohut battaniye 1er adet, 1 adet bebeğim için havlu, biberon, emzik, termos aldım. Başka da aklıma alabileceğim bir şey gelmiyor açıkçası 2. olduğu için.