Zynp12 bende içicem artık ya dayanamıyorum 2 bardağa artık çok az geliyo😕
Deryaaa2809 3bardak için sıkıntı yok ama açık olsun çok koyu tercih etmeyin
Deryaaa2809 3,4 bardak çay bir Türk kahvesi içiyorum en aza indirgeyeildiğim bu