Arabasi olanlar icin şart. Doğum yaptiginiz hastane onemli bir de. Benimki pusetsiz bebegi taburcu etmiyor. Bebek arabasında da daha guvenli ve daha saglikli oturmayi ogrenene kadar pusette gezmesi. O nedenle biz ilk puset aldik. Benim icin arabadaki guvenligi önemli oldugu icin ona verdigim paraya asla acimam. Isim bitince satarim veya yakinlarima veririm nolcak. Ama şart benim gözümde